Naše vadbe

TVOJIH 8

TVOJIH 8

Vadba vključuje zelo širok spekter vaj, s katerimi razvijamo moč, vzdržljivost in druge motorične sposobnosti. Treningi so organizirani ciklično, po različnih metodah športne periodizacije. Posamični cikli trajajo 2 do 3 mesece. Skozi celoten cikel se intenzivnost treningov spreminja in stopnjuje, kar je odvisno tudi od vsakega posameznika in skupin, ki se formirajo. Ob redni udeležbi lahko že po prvem ciklu dosežemo relativno visok nivo telesne pripravljenosti, ki jo po vsakem novem ciklu samo še nadgrajujemo. S takim sistematičnim programom treningov lahko zelo učinkovito razvijamo motorične kvalitete in s tem posledično močno vplivamo tudi na telesno sestavo. Vadba je namreč zelo učinkovita pri Izgubi maščobnega tkiva ter oblikovanju estetskega športnega telesa.

Treningi so razgibani, raznoliki in se med seboj razlikujejo tudi po načinu organizacije, kot so krožni treningi, trening po postajh, trening v parih itd. Uporabljamo veliko različnih vaj z različnimi športnimi pripomočki (vaje s telesno težo, težke žoge, TRX, elastike, uteži …). Vse vaje imajo različne težavnostne stopnje in se lahko prilagodijo posamezniku. To omogoča, da je vadba primerna prav za vsakogar. Tako popolni začetniki kot tudi največji športni navdušenci bodo našli sebi primeren izziv.

Cilji vadbe:

  • Povečanje aerobne in anaerobne vzdržljivosti;
  • Povečanje moči;
  • Oblikovanje telesa (tonus mišic);
  • Izguba odvečne maščobe.

Vadba poteka pod vodstvom izkušenega športnika in diplomiranega kineziologa.