Vadbe

ANTISTRES

ANTISTRES

Vadba Antistres je funkcionalna vadba srednje težavnosti, odlična kombinacija elementov raztezanja, boksa, funkcionalnih vaj za moč, krepitve notranjih stabilizatorjev za izboljšanje gibljivosti in koordinacije.

Je popolna vadba za obvladovanje vsakodnevnega stresa in obremenitev, zmanjšanje utrujenosti, izboljšanje drže in stabilnosti telesa.

Vadbo izmenično izvajata dva trenerja, vsak v svojem terminu, zato je vsaka vadba drugačna, pestra in razgibana, primerna za vsakogar, ne glede na starost ali spol.

JOGA

JOGO začasno ne izvajamo. O terminu ponovne izvedbe vas bomo obvestili.

 Nikoli ni prepozno, nikoli nisi prestar in nikoli preutrujen, da začneš znova.
 Naredi prvi korak.
 Vadba je namenjena vsem začetnikom in tudi tistim, ki se še niso srečali z jogo, saj bomo prehajali počasi, od lažjih do težjih položajev.
 Vadba bo na urniku vsak torek ob 20:00 in traja 60 min.
 Zgodnje prijave (število mest je omejeno!) sprejemamo na urska@panter-gym.si ali na 051 60 90 80.

 

NEXT LEVEL

NEXT LEVEL – SKUPINSKA VADBA Z INDIVIDUALNIM PRISTOPOM 

💢 Razpisujemo nov termin skupinske vadbe, kjer je cilj popolnoma prilagojen posameznici/posamezniku.
💢 Po predhodnem individualnem pogovoru s trenerjem se določi plan in cilj, ki ga stranka želi in potrebuje (hujšanje, kondicija, koordinacija).
💢 Skupinska vadba (do 10 vadečih), kjer trener individualno sestavlja trening in ima vadeči svoj program dela, ki ga opravlja znotraj skupine, skupaj s trenerjem.
💢 Cilj je vsekakor pravilno učenje in izvedba kompleksih gibov, vaj in maksimalni trud za optimalni dosežek.
💢 Vadba bo na urniku TOREK in ČETRTEK ob 19:00.
💢 Enostavno: gre za edinstven program treniranja, ki ga imate sedaj vsi tisti, ki si želite treningov z osebnim trenerjem, na dosegu roke.

FUNKCIONALNA VADBA

FUNKCIONALNA VADBA

Je zelo razgibana in celostna vadba, ki vključuje razvoj mišic celotnega telesa. Treningi temeljijo na osvajanju in kasneje razvijanju osnovnih gibalnih vzorcev, kot so potiski in pritegi rok, iztegi in upogibi nog, iztegi kolkov, različna nošenja, meti itd. Ker pri takšnem načinu treningov uporabljamo vaje, ki aktivirajo zelo visok odstotek telesne mišične mase, je to zelo učinkovito, ne le za razvoj motoričnih kvalitet, temveč tudi za spreminjanje sestave telesne strukture (izguba maščobe, oblikovanje telesa). Na treningih redno in ciklično spreminjamo intenzivnost in vrsto vaj, tako da so treningi vedno zanimivi s čimer ohranjamo visoko motivacijo.

Zaradi raznolikosti treningov se tudi naše telo nikoli ne navadi na napor in tako učinkovito dosegamo fiziološke adaptacije našega telesa. Uporabljamo veliko športnih pripomočkov (težke žoge, kettlebells, elastike, uteži …) ter različnih oblik naravnih gibanj, kot so plazenja, prevali in še mnogo drugih. Vsa ta raznolikost in pestrost treningov omogoča doseganje naših ciljev glede oblikovanja telesa na zanimiv in zabaven način. Razvoj motoričnih sposobnosti, kot so moč, vzdržljivost, ravnotežje in koordinacija nam omogočajo lažje premagovanje stresa in vsakodnevnih naporov.

Treningi in vaje so prilagodljivi posamezniku, tako da je vadba primerna bodisi za popolne začetnike bodisi za izkušene športnike.

Vadba poteka pod vodstvom izkušenega športnika in diplomiranega kineziologa.

METABOLIKA

METABOLIKA

Metabolični trening je režim vadbe, ki je dokaj naporen in bazira na anaerobnem treningu z malo počitka med samo izvedbo. Cilj treninga je pridobitev mišičnega tonusa, pospešitev metabolizma, poraba kalorij ter izguba nekaj odvečne maščobne mase.

Pri metaboličnem treningu se vključuje velike mišične skupine. Strukturne in sestavljene vaje so primeri vaj za katere se potrebuje največ energije, ker pri izvedbi sodeluje več sklepov (npr. počep s skleco). Trening je visoko intenzivni anaerobni trening, ki pusti posameznika brez diha. Idealno poteka tako, da se med treningom izvaja najtežjo obliko in se počiva kolikor manj je možno. Če je trening takšen, da se vzdržuje visok srčni utrip in nepopolno regeneracijo med vajami in ponovitvami, se torej imenuje metabolični trening.
Kalorična poraba med 30-minutnim metaboličnim treningom je od 500 do 700 kcal, bistveno pa je, da takšen trening poviša hitrost metabolizma od 10 do 25 odstotkov v nadaljnjih 48 urah, po nekaterih študijah pa celo v nadaljnjih 72 urah.

TVOJIH 8

TVOJIH 8

Vadba vključuje zelo širok spekter vaj, s katerimi razvijamo moč, vzdržljivost in druge motorične sposobnosti. Treningi so organizirani ciklično, po različnih metodah športne periodizacije. Posamični cikli trajajo 2 do 3 mesece. Skozi celoten cikel se intenzivnost treningov spreminja in stopnjuje, kar je odvisno tudi od vsakega posameznika in skupin, ki se formirajo. Ob redni udeležbi lahko že po prvem ciklu dosežemo relativno visok nivo telesne pripravljenosti, ki jo po vsakem novem ciklu samo še nadgrajujemo. S takim sistematičnim programom treningov lahko zelo učinkovito razvijamo motorične kvalitete in s tem posledično močno vplivamo tudi na telesno sestavo. Vadba je namreč zelo učinkovita pri Izgubi maščobnega tkiva ter oblikovanju estetskega športnega telesa.

Treningi so razgibani, raznoliki in se med seboj razlikujejo tudi po načinu organizacije, kot so krožni treningi, trening po postajh, trening v parih itd. Uporabljamo veliko različnih vaj z različnimi športnimi pripomočki (vaje s telesno težo, težke žoge, TRX, elastike, uteži …). Vse vaje imajo različne težavnostne stopnje in se lahko prilagodijo posamezniku. To omogoča, da je vadba primerna prav za vsakogar. Tako popolni začetniki kot tudi največji športni navdušenci bodo našli sebi primeren izziv.

Cilji vadbe:

  • Povečanje aerobne in anaerobne vzdržljivosti;
  • Povečanje moči;
  • Oblikovanje telesa (tonus mišic);
  • Izguba odvečne maščobe.

Vadba poteka pod vodstvom izkušenega športnika in diplomiranega kineziologa.

BOKS ZA ŽENSKE

BOKS ZA ŽENSKE

Je vadba, ki vključuje vse elemente boksarskega treninga razen fizičnega kontakta, se pravi sparingov. Zaradi tega so treningi popolnoma varni, intenzivnost treningov pa je odvisna od posameznikove fizične pripravljenosti. Vsakdo namreč izvaja tehnike in vaje po svojih najboljših zmogljivostih, kar pomeni, da je vadba primerna prav za vsakogar, tako za neaktivne posameznike z zelo slabo kondicijo, kot tudi za največje športne navdušence. Preko dinamičnih in adrenalinskih treningov bo vsak posameznik na zabaven način prišel do roba svojih zmogljivosti.

Na treningih se najprej učimo osnovnih boksarskih tehnik in udarcev, kasneje pa tudi bolj naprednih taktik in boksarskih kombinacij udarcev. Vaje najprej izvajamo na boksarskih vrečah, ko pa osvojimo dovolj znanja, da lahko varno prakticiramo delo v parih pa začnemo z boksarsko šolo. To je izvajanje boksarskih tehnik s partnerjem. Ker je boks šport, pri katerem potrebujemo prav vse psihofizične sposobnosti, so temu primerno tudi treningi zelo pestri. Uporabljamo veliko drugih športnih pripomočkov, kot so elastike, uteži, težke žoge itd. Za udeležbo na treningih potrebujemo le športna oblačila in obutev. Boksarske rokavice so za prve treninge na voljo pri nas, kasneje pa je priporočljivo, da si poleg povojev za zapestja priskrbite tudi svoje rokavice.

Nekateri od številnih pozitivnih učinkov te vadbe:

Idealna vadba za izgubo odvečnih kilogramov in oblikovanja telesa.

Boks je namreč med najbolj učinkovitimi metodami za razvoj kardiovaskularne moči in vzdržljivosti. Lahko dosegamo najvišje intenzivnosti in porabimo tudi do 800 Kcal in več na trening. Vključuje se celo telo in ne samo zgornji del telesa, kar omogoča aktivacijo praktično vseh mišičnih skupin. Vse to sproži topljenje maščobnega tkiva in obenem oblikovanje tonusa mišic celotnega telesa.

Dokazano najbolj učinkovita metoda za odpravljanje stresa.

Vsaka oblika fizične aktivnosti pozitivno vpliva na zniževanje in premagovanje stresa. Vendar boks zaradi izredno visoke intenzivnosti, dinamičnosti in udarcev, s katerimi sproščamo enormne količine energije (agresije), nima nobene konkurence pri borbi s stresom. Ne le iz fizičnega vidika, saj uporabljamo celo telo in prav vsako mišico telesa, temveč tudi iz psihološke perspektive. Med treningi je namreč naš um popolnoma fokusiran na udarce in tehnike. Intenzivnost in dinamika boksa nas povsem prevzameta, da pozabimo vsakdanje skrbi. Po koncu treninga pa se počutimo popolnoma sproščene, osvežujoče in samozavestno.

Postanemo boljši športnik.

Pri boksu razvijamo prav vse motorične sposobnosti – moč, hitrost, vzdržljivost, ravnotežje, koordinacijo, preciznost in gibljivost. Vse te kvalitete nam omogočajo bolj kakovostno življenje.

Boks ni le vadba. To je šport.

Kar pomeni, da treningi niso sami sebi namen, temveč imamo cilj naučiti se športa boksa. Učenje se nikoli ne konča in lahko vedno znova najdemo nove priložnosti za napredek in razvoj.

Vadba poteka pod vodstvom izkušenega športnika in diplomiranega kineziologa.

PILATES

PILATES začasno ne izvajamo. O terminu ponovne izvedbe vas bomo obvestili.

Stott pilates je moderna oblika že poznanih metod MINDBODY vadbe, ki jo je svetu predstavil Joseph Pilates (t.i. kontrologija). S pomočjo skupine fizioterapevtov, strokovnjakov športne medicine in uspešnih strokovnjakov na področju fitnesa so izpopolnili metodo ter pripomočke vadbe. S tem smo pridobili eno najbolj varnih in efektivnih metod kar jih poznamo v rekreativnem svetu. Bistvo vadbe je torej v krepitvi mišic trupa (t.i. power housa), ohranitvi stabilnosti telesa in mobilizaciji hrbtenice.

Učinki redne Pilates vadbe

  • izboljšanje telesne drže
  • preventiva pri bolečinah v hrbtenici
  • boljša kontrola telesa
  • krepitev mišičnega sistema
  • je dobra podlaga vsem športnim zvrstem
  • izboljšanje samozavedanje telesa
  • izboljšanje gibljivosti
  • izboljšanje ravnotežja in koordinacije
  • oblikovanje telesa
  • izboljšanje mentalne koncentracije
  • osvojitev ”pilates” dihanja
  • relaksacija
  • anti-stres program
  • sproščanje energetskih blokad
  • pomoč pri inkontinenci
  • postrehabilitacija

Za koga je primerna Pilates vadba

  • ljudi vseh starosti
  • skupinsko vadbo zdravih ljudi
  • za dodatni trening zavednih športnikov
  • za individualno obravnavo ljudi z zdravstvenimi težavami