Vadbe

JOGA

 NOVOST V NOVI SEZONI 

 Nikoli ni prepozno, nikoli nisi prestar in nikoli preutrujen, da začneš znova.
 Naredi prvi korak.
 Vadba je namenjena vsem začetnikom in tudi tistim, ki se še niso srečali z jogo, saj bomo prehajali počasi, od lažjih do težjih položajev. Za vse to bo poskrbela Maju Joga Novo Mesto
 Vadba bo na urniku vsak četrtek ob 20:00 in traja 60 min.
 Zgodnje prijave (število mest je omejeno!) sprejemamo na urska@panter-gym.si ali na 051 60 90 80.

 

NEXT LEVEL

NEXT LEVEL – SKUPINSKA VADBA Z INDIVIDUALNIM PRISTOPOM 

💢 Razpisujemo nov termin skupinske vadbe, kjer je cilj popolnoma prilagojen posameznici/posamezniku.
💢 Po predhodnem individualnem pogovoru s trenerjem se določi plan in cilj, ki ga stranka želi in potrebuje (hujšanje, kondicija, koordinacija).
💢 Skupinska vadba (do 10 vadečih), kjer trener individualno sestavlja trening in ima vadeči svoj program dela, ki ga opravlja znotraj skupine, skupaj s trenerjem.
💢 Cilj je vsekakor pravilno učenje in izvedba kompleksih gibov, vaj in maksimalni trud za optimalni dosežek.
💢 Vadba bo na urniku TOREK in ČETRTEK ob 19:00.
💢 Enostavno: gre za edinstven program treniranja, ki ga imate sedaj vsi tisti, ki si želite treningov z osebnim trenerjem, na dosegu roke.

TCC

Program TCC.  Tone. Core. Cardio.

Vadba, ki je prilagojena posameznici, pa kljub temu dela v skupini.

Vadba, ki vas bo totalno prepričala in potegnila v gibanje. Vadba, kjer boste začutile vsako mišico posebej, kjer boste imele občutek, da ste močne, agilne in graciozne ob enem.

ZELO POMEMBNO:
– vadba je namenjena splošni populaciji … in pa, 
– MAMICAM, ki si želijo boljšega počutja, 
– vsem tistim, ki vam je mogoče nekoliko neprijetno vaditi v polnih skupinah,
– vse, ki se odločate in se nikakor ne morete odločiti za telo-vadbo.

METABOLIKA

Metabolični trening je režim vadbe, ki je dokaj naporen in bazira na anaerobnem treningu z malo počitka med samo izvedbo. Cilj treninga je pridobitev mišičnega tonusa, pospešitev metabolizma, poraba kalorij ter izguba nekaj odvečne maščobne mase.

Pri metaboličnem treningu se vključuje velike mišične skupine. Strukturne in sestavljene vaje so primeri vaj za katere se potrebuje največ energije, ker pri izvedbi sodeluje več sklepov (npr. počep s skleco). Trening je visoko intenzivni anaerobni trening, ki pusti posameznika brez diha. Idealno poteka tako, da se med treningom izvaja najtežjo obliko in se počiva kolikor manj je možno. Če je trening takšen, da se vzdržuje visok srčni utrip in nepopolno regeneracijo med vajami in ponovitvami, se torej imenuje metabolični trening.
Kalorična poraba med 30-minutnim metaboličnim treningom je od 500 do 700 kcal, bistveno pa je, da takšen trening poviša hitrost metabolizma od 10 do 25 odstotkov v nadaljnjih 48 urah, po nekaterih študijah pa celo v nadaljnjih 72 urah.

TVOJIH 8

• Si pripravljena investirati vase? V svoje zdravje? V svoje dobro počutje? •

Si naveličana jo-jo efekta? Stradanja? Mlahavega telesa? Si želiš postaviti sebe na prvo mesto? Si želiš SPREMEMBE na dolgi rok? Zate smo pripravili program “TVOJIH 8”, ki je namenjen vsem, ki si želite konkretno spremeniti telo, gibanje vnesti v svoj vsakdanjik in se … enostavno bolje počutiti.

Oblikuj in učvrsti kritične predele telesa.
Zmanjšaj % telesne maščobe.
Pospeši metabolizem in izboljšaj delovanje hormonskega sistema.
Izboljšaj moč, vzdržljivosti in funkcionalnost telesa.

Vadba poteka z lastno težo in uporabo majhnih vadbenih pripomočkov in je primerna za ženske vseh starosti in stopenj telesne pripravljenosti, ki si želijo izgubiti telesno maščobo, oblikovati in učvrstiti telo ter izboljšati svojo telesno pripravljenost. Tvojih 8 vadba predstavlja jedro vsakega pravilno zasnovanega vadbenega programa, katerega primarni cilj je sprememba telesne sestave ter izboljšanje telesne funkcionalnosti. 

 

Vsa vprašanja in prijave sprejemamo na urska@panter-gym.si. Število mest je omejeno.

 

 

BOKS ZANJO

Boks za ženske velja za visoko-kalorično vadbo, ki vključuje oblikovanje telesa, izgubo maščobe, učenje boksa in tehnike v paru ki ne vsebuje kontakta. Prvi del treninga se oddela na boksarski vreči, drugi del je fokusiran na visoko intenzivno dinamiko. Vadba je idealna za ženske, ki se želite sprostiti po napornem dnevu. Treningi so zasnovani zelo dinamično. Vsi udeleženci programa hitro pridobijo kondicijo in znanje osnovnih tehnik, ki so zelo pomembne pri nadaljnjem sistemu učenja. Naše treninge odlikuje uspešen trener boksa, skupini pa se priključijo vsi, tako popolni začetniki, kot tisti, ki ste se z boksom že srečali.

Prednosti boksa za ženske:

  • izguba med 800 – 1000 kalorij na trening ter izgubo maščobe,
  • ne vsebuje kontakta in sparingov,
  • boks vam bo pomagal da se lažje spopadete z stresom,
  • skupina je namenjena samo ženskam,
  • skrbno načrtovan letni program,
  • trening za oblikovanje celega telesa in pridobivanje kondicije.

PILATES

Stott pilates je moderna oblika že poznanih metod MINDBODY vadbe, ki jo je svetu predstavil Joseph Pilates (t.i. kontrologija). S pomočjo skupine fizioterapevtov, strokovnjakov športne medicine in uspešnih strokovnjakov na področju fitnesa so izpopolnili metodo ter pripomočke vadbe. S tem smo pridobili eno najbolj varnih in efektivnih metod kar jih poznamo v rekreativnem svetu. Bistvo vadbe je torej v krepitvi mišic trupa (t.i. power housa), ohranitvi stabilnosti telesa in mobilizaciji hrbtenice.

Učinki redne Pilates vadbe

  • izboljšanje telesne drže
  • preventiva pri bolečinah v hrbtenici
  • boljša kontrola telesa
  • krepitev mišičnega sistema
  • je dobra podlaga vsem športnim zvrstem
  • izboljšanje samozavedanje telesa
  • izboljšanje gibljivosti
  • izboljšanje ravnotežja in koordinacije
  • oblikovanje telesa
  • izboljšanje mentalne koncentracije
  • osvojitev ”pilates” dihanja
  • relaksacija
  • anti-stres program
  • sproščanje energetskih blokad
  • pomoč pri inkontinenci
  • postrehabilitacija

Za koga je primerna Pilates vadba

  • ljudi vseh starosti
  • skupinsko vadbo zdravih ljudi
  • za dodatni trening zavednih športnikov
  • za individualno obravnavo ljudi z zdravstvenimi težavami